Tuesday 15 March 2011

Ingin tahu Lebih lanjut??

Sila sms kan nama dan alamat anda : untuk saya mengeposkan borang penyertaan dan artikel-artikel penting berkenaan program ini.

Nota : Alamat anda diperlukan hanya untuk saya mengeposkan borang penyertaan dan artikel-artikel tersebut. Tidak semestinya alamat tempat tinggal, alamat tempat kerja atau sebagainya pun boleh, asalkan borang penyertaan dan artikel-artikel yang saya pos itu sampai ke tangan anda.

SmS ke no. ini : 0163687127

Ikhlas dari Shah.

2 comments:

  1. bagus ini adalah satu kerjaya yg saya gemari

    ReplyDelete
  2. salam..
    syarikat ni mmg berdaftar tuan.. baru2 ni saya baru terima wang pos daripada HR ikhlas.. hasil daripada sumbangan ahli baru.
    ternyata memang telus.
    Niat saya masuk program ni.. mmg niat sedekah. mane tahu sedekah saya tu dapat bantu orang yang memerlukan. Alhamdulillah.. AllAH memandang niat saya tu.
    Saya hanya edarkan di surau2 dan petrol pam sahaja setakat ini..

    ReplyDelete